sobota, 19 kwietnia 2014

Konkurs + życzonka!

No i jak wiecie już po tytule posta, Cheryl organizuje pierwszy w jej życiu konkurs! 
A na co? 
Na OS'a lub miniaturkę! ^-^
Weźmie ktoś udział? 
No oby xD
Okej, przejdźmy do konkretów :* 
Nagrody! 


Pierwsze miejsce: 
Możliwość przeczytania dwóch rozdziałów przed opublikowaniem, opublikowanie napisanej pracy, kolaż z wybranymi postaciami i reklama bloga przez 3 tygodnie. 
Drugie miejsce:
Możliwość przeczytania jednego rozdziału przed opublikowaniem, opublikowanie napisanej pracy, kolaż z wybranymi postaciami i reklama bloga przez 2 tygodnie.
Trzecie miejsce:
Opublikowanie napisanej pracy, kolaż z wybranymi postaciami i reklama bloga przez tydzień. 

Hm... Nagrody wydają mi się nawet okej, więc oby wam się spodobały. 
Jak nie, to mówcie, a ja wymyślę coś innego. 

Okej, ym... Co by tu jeszcze...? 
O, mam! xD

Prace wysyłajcie do 23. MAJA, DO GODZINY 20.00
Na e-mail - darkmelody@op.pl
Każda praca będzie pojawiała się każdego dnia. 
Nie wykluczone, że pojawią się też wynagrodzenia. 

Regulamin:
  • Praca musi być napisana przez Ciebie.
  • Praca, którą mi wyślesz nie może być opublikowana na innym blogu.
Pary:
Leonetta/Fedemiła/Marcesca/Semi/Naxi/Fedeletta/Marletta

UWAGA:
JEŚLI NIE POJAWIĄ SIĘ TRZY PRACE, KONKURS TRACI WAŻNOŚĆ!


Bardzo wam dziękuję, jeśli macie zamiar wziąć udział w konkursie ♥

A  teraz coś innego :* 
Każdy na swoich blogach dodaje życzenia na święta, więc czemu ja też nie? 
Co mi szkodzi? xD
Na internetach (xD) znalazłam fajne i śmieszne życzonka dla was, którymi się z wami podzielę :* 
(Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli za to, że samodzielnie ich nie napiszę, ale nie umiem pisać takich rzeczy, ani w ogóle życzeń nie umiem pisać xD Po prostu mi nie wychodzą :p)
A teraz łapcie ^-^


W te piękne Święta, gdy Pan Zmartwychwstanie.
Życzę smacznych jajek na śniadanie,
żółtego kurczaczka, białego zając,
oby te święta trwały bez końca
Tęczowych pisanek, na stole pyszności,
mokrego Dyngusa i wspaniałych gości,
niech to będzie czas uroczy
Życzę miłej Wielkiej Nocy!!!

♠♠♠

Święta, święty czas już tuż
wcinaj jajka ale już.
Kiedy zając Cię zaś wzruszy,
daj mu marchew, podrap uszy.
A gdy jajko będzie puste,
daj mu kopa wprost w kapustę.
Niech nie myśli, że jest cwany,
za to Ty miej rok udany.

♠♠♠

Moc prezentów od zajączka
Co koszyczek trzyma w rączkach
Wielu wrażeń, mokrej głowy
W poniedziałek dyngusowy.
Życzę jaja święconego
i wszystkiego najlepszego!

♠♠♠

A tego wszystkiego życzy wam kto?
Wasza Karolcia! ♥
Wesołych świąt Wielkanocnych, moi kochani! ♥♥

Hłeh xD
Podobały się wierszyki? 
Rozbawiły, jeżeli ktoś miał zły humor? 
No oby :* 

Dziękuję wam kochani za wyświetlenia, komentarze, po prostu za wszystko!
Gdyby was nie było, nie byłoby też mnie ♥ 
Dziękuję wam bardzo bardzo mocno z całego mojego serduszka ♥ 
Kocham :* 

Cheryl ♥ 

2 komentarze:

  1. Może wezmę udział... Ale nie... Nie mam talentu a poza tym nigdy nie pisałam żadnego os... Zobaczymy xD

    OdpowiedzUsuń