sobota, 28 czerwca 2014

Kilka informacji

Od razu chciałabym wam powiedzieć, że jeżeli chcecie dowiedzieć się, co będzie działo się z tym blogiem przez kilka tygodni, to warto by było, abyście przeczytali tą notkę. Wiem, że może być nudna i w ogóle bezsensowna, ale chciałabym wszystko wytłumaczyć. 
Dziękuję ♥




Przed zaczęciem poważnych rzeczy chciałabym wam powiedzieć, że z moim samopoczuciem nie jest za dobrze... Nie mam ochoty na pisanie, nic mi nie wychodzi i jestem totalnie załamana. Nie wiem, kiedy wezmę się za dalsze pisanie rozdziału, ale będę się starać jak najbardziej mogę. Dla was misie ♥ Jesteście dla mnie siłą, aby mieć ochotę pisać... Ale jak mówiłam, jest mi źle i smutno, więc... Wiem, że możecie myśleć różne rzeczy, ale proszę... Zrozumcie to. Ciężko mi jest się pozbierać, ale się postaram. Dziękuję za zrozumienie ♥

Więc na samym początku chciałabym wam powiedzieć, że dzisiaj w nocy, a dokładniej o drugiej w nocy, wyjeżdżam do Polski. Tak, nie ma mnie w Polsce, mieszkam za granicą. No cóż, ale już wiecie. Dobrze, nie piszę tej notki specjalnie, żeby napisać wam gdzie mieszkam, a gdzie nie. A więc... W Polsce będę miesiąc, nawet troszkę więcej niż miesiąc, co więc wiąże się z tym, że rozdziałów nie będzie. Internet będzie i laptop będzie ze mną, ale chodzi tu o to, że mnie w domu przez całe dnie nie będzie. Tylko rano i wieczorem, ale... Jeżeli będzie słaba pogoda, będę w domu i będę próbowała pisać, ale nie gwarantuję, że coś opublikuję. Myślałam... A raczej moja najwspanialsza Natalia (Miśka Verdas), żeby dodawać jakieś Mini OS'y na tym blogu, podczas mojego wyjazdu. Jak to już zrobimy, nie musicie się o to martwić. Już wiemy jak i tak też postanowiłyśmy. Więc od czasu do czasu będą tutaj OS'y, zamiast rozdziałów. Mam nadzieję, że chociaż podoba wam się ten pomysł i w ten sposób wam to wynagrodzę w ramach mojej nieobecności. Dziękuję wam Misie za wysłuchanie ♥

Jak może sami już zauważyliście... Jest nowy szablon. Wiem, wiem... Sama nie mogę się zdecydować, ale już mi coś nie pasował i nie chciałam go już. Nie wiem, może wam się nie podobać, lub wydawać, że nie pasuje, ale mi jak najbardziej tak. Mam zamiar zmienić też muzykę, ale to już nie teraz. Może w Polsce, kiedy będę miała czas, lub jak już wrócę. To chyba było by na tyle w tej części notki, teraz kolejna sprawa...
Chodzi tutaj mianowicie o jedną osobę. Miśkę Verdas. Jest mi cholernie przykro, że ma dopiero dwie prace, a zostało dwanaście dni (termin jest do 10. lipca) więc bardzo i to bardzo was proszę... Pomóżcie jej. Spróbujcie swoich mocy w jej konkursie i wyślijcie jedną pracę. Może to być Mini One Shot, długi... Co tylko chcecie. Tematyka? Możecie pisać o wszystkim. Jest to jej pierwszy konkurs. Nie chcę, aby była zawiedziona. Chcę jej bardzo pomóc i liczę na waszą pomoc. Notkę o konkursie macie tutaj ---> KLIK
Bardzo was proszę... Pomóżcie jej ♥ Jest naprawdę wspaniałą osobą i nie chcę, żeby było jej smutno... Dziękuję ♥

Dobrze, to by było chyba na tyle, z czym chciałam się z wami podzielić. Już spakowana, wszystko jest w porządku i za osiem godzin w drogę! Już nie mogę się doczekać! ^^ Ale najgorsze jest to, że osiem - dziewięć godzin będę siedziała w aucie i bóg wie co robiła, więc no... Będzie super! -,- (dla nie ogarniających... To był sarkazm xD)
Dziękuję wam, jeżeli przeczytaliście wszystko i dotarliście do tego o to tu momentu <3
Będę wam wdzięczna, jeżeli mnie zrozumiecie...
Dziękuję ♥

Pozdrawiam i życzę miłych wakacji ♥

Wasza Cheryl ♥

2 komentarze:

  1. Jesteś wspaniała. <3
    Nawet gdy nie możesz dodawać rozdziałów to i tak będziesz dodawać OS. Widać jak sie dla nas starasz.
    Jesteś naprawdę cudowna. <3

    OdpowiedzUsuń