niedziela, 29 czerwca 2014

Mini OS "Miłość." | Autorka: Miśka Verdas

Jest to piosenka przy której pisałam OS'a, więc jeżeli ktoś nie ma ochoty nie musi jej słuchać.
Dodałam link bo nie byłam pewna czy znajduje się na tym blogu ;)


 Miłość.
Wspaniałe uczucie.
Dwie osoby poznają się, zbliżają do siebie aż w którymś momencie zakochują.
Przebywają ze sobą każdą wolną chwilę.
Wygłupiają, śmieją.
Cieszą się swoim towarzystwem.
Szepczą miłe słówka.
Całują, wyrażając wszystkie uczucia.
Przytulają, dopełniając siebie.
Nie mogą bez siebie wytrzymać.
Wszystko układa się idealnie.
Fałszywie.
Ale...
Przychodzi moment w którym wszystko się sypie.
Uczucie gnije.
Umiera.
Wszystko to co było piękne przepada.
Zamienia się w nienawiść.
Jeden błąd potrafi zniszczyć wszystko..
Powoduje że nasze życie powoli traci sens.
Bez osoby którą tak strasznie kochamy, która nas tak strasznie skrzywdziła.
Tak samo było z nią.
Nie sądziła że odnajdzie miłość.
Myślała że nie zasługuje na szczęście.
Aż pojawił się ON.
Myślałam że jesteś tym jedynym, że mnie nie skrzywdzisz..


Na początku przyjaźnili się.
Ale ich uczucie..
Było zbyt silne.
Nie mogli bez siebie żyć.
I ten moment.
Ten pocałunek.
Pełen miłości, euforii która rodziła się w ich sercach.
On zmienił wszystko.
Od tamtego czasu spotykali się codziennie.
Tęsknili po pięciu minutach.
Obiecywałeś że będziesz już na zawsze.
Że to co jest miedzy nami będzie wieczne.
Aż w którymś momencie wszystko przepadło.
Rozsypało się jak lusterko na tysiąc małych kawałeczków.
I ani się śniło pozbierać.



Pocałunek.
Zdrada.
Dwóch najbliższych osób.
Wybaczalne?
Nie.
Te cholerne kłamstwa.
Oszukiwanie że wszystko jest dobrze.
Że wszystko jest jak być powinno.
Tchórzostwo.
Bał się powiedzieć prawdę.
Nie chciał Jej skrzywdzić.
Ale przez tą cholerną ciszę zranił ją jeszcze bardziej.
Zniszczył zaufanie którym go darzyła.
To śmieszne bo ja kocham Cie nadal, a Ty już odszedłeś.


Próby tłumaczeń.
Przeprosin.
Za późno.
To za bardzo boli.
Wyrządził Jej ogromną krzywdę.
Płakała.
Nie miała ochoty żyć.
Nie rozumiała dlaczego wmawiał Jej że ją kocha.
Czy to tylko puste nic nie znaczące słowa?
Ale mimo wszystko..
Nie może o nim zapomnieć.
Choćby bardzo się starała nie może wyrzucić go z głowy.
Piękne błyszczące oczy, idealnie ułożone włosy.
Delikatny uśmiech doprowadzający do omdlenia.
Każdy najdrobniejszy dotyk wywołujący przyjemny ciepły dreszcz.

Bez Ciebie czuję się pusta.
Bądź blisko mnie, skarbie.


Gubię się..
Nie wiem co robić..

Wybaczyła mu.
Każdy z nas zasługuje na drugą szansę.
Potrzebuje jej.
A my jesteśmy tylko ludźmi.
Popełniamy błędy.



Ale zapomnienie tego bólu, zła jakie Jej wyrządził łączy się z jednym.
Zniknięciem tej wspaniałej relacji.
Zbudowaniem czegoś od nowa.
Jednak jako przyjaciele..
Tylko i wyłącznie przyjaciele.
Nikt więcej.
Tamto już przepadło.


Pierwsza miłość jest wieczna.
Bez względu na wszystko.
Pierwsze zauroczenie pozostaje w naszej pamięci.
Ale w którymś momencie znika.
I trzeba się pogodzić z tym że już nie wróci..
Chyba że będziemy tego strasznie pragnęli.




*******

Witajcie kochani :*
Z tej strony Miśka Verdas..
Tak więc jest to mój mini OS.
Dlaczego jest mój i czemu dodaje go na bloga Cheryl?
Już mówię..
Tak więc jak zapewne wiecie Karola pojechała na wakacje do Polski.
Będzie spędzała dużo czasu na dworze ze znajomymi więc nie będzie miała za bardzo czasu na dodawanie jakiś rzeczy. Oczywiście na pewno gdy znajdzie czas to coś doda.
Więc ja pomyślałam że Jej pomogę i dodam parę mini OS'ów.
Kto wie może wymyślę jakąś dłuższą historię?


Mam nadzieję że się Wam podoba..
Mi tak, to dziwne..
Ale tylko dlatego że opisywałam życie pewnej osoby która jest wam doskonale znana..
Nie nie jestem to ja xd

No to co,
nie przedłużam
Komentujcie, wypowiadajcie się co o nim sądzicie.
Przyjmę nawet krytykę ;)

Buźki,
Miśka Verdas <3




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Hyhy! :* No i jestem! <3 Wspaniały! Mówię Ci no! <33333 Po prostu cudeńko takie kochane :* Ja mam nadzieję, że napiszesz coś dłuższego ^^ Ale co ja mogę zrobić? Nic. Wszystko zależy od cb! <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://calkiem-inna-historia.blogspot.com/ Miło będzie jak zostawisz po sb ślad xD Co tu więcej po mnie? Czekam na new :*
      Kocham, mykam, pozdrawiam ♥

      Li :*

      Usuń